Jump to content

The link from the Connect plugin does not work.


Go to solution Solved by ljm42,

Recommended Posts

Also erstmal moin,

vielen dank fürs durchlesen.

Ich habe es erstmal über UPnP probiert doch dies ging nicht...

Dann habe ich Manual ein Port hinzugefügt der automatisch freigegeben wurde.

Nur komischerweise habe ich 2 mal den unreid Server in meinen Netzwerk, die abundzu gern mal "offline" sind obwohl ich sowohl über die shares als auch über die ui zugreife und auch plugins installieren kann...

 

Vielen dank für die hilfe

Grüße Kilian

 

And now with a bad englisch translater because my englisch ist a big problem haha

 

Well, first of all, hello,

thanks for reading through.

I tried it first via UPnP but this did not work...

Then I added Manual a port that was automatically released.

Only strangely I have 2 times the unreid server in my network, which are often like times "offline" although I access both via the shares and via the ui and can also install plugins...

Thanks for the help

Greetings Kilian

 

Link to comment
×
×
  • Create New...